گارانتی و خدمات پس از فروش:
گارانتی آرنادر
- پنل تولیدی درب در صورت شرایط محیطی مناسب دارای 5 سال گارانتی تعویض می باشند
- قفل و یراق آلات 5 سال گارانتی
خدمات آرنادر
– رفع ایراد فنی
– نصب و رگلاژ
– تعویض قفل های مورد دار
– تعویض رویه های معیوب و صدمه دیده
– تعویض طرح و رنگ درب های ضد سرقتی که کهنه شده اند.
دستورالعمل خدمات پس از فروش آرنادر
آسودگی خاطر و رضایت مندی و مشتری مداری همواره از الویتهای آرنادر بوده است و در این راستا تلاش می کند تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما مشتریان عزیز برساند. با وجود این ممکن است مشتریان عزیز پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش توجه آرنادر در راستای تعهدات خود به مشتریان عزیز خود ارایه می نماید
لطفاً توجه داشته باشید:
باز کردن بسته بندی و نصب کالا تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای همین منظور با نمایندگی مجاز آرنادر ارتباط برقرار کنید در غیراین صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
شرایط بازگرداندن کالا
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
• اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آرنادر اطلاع داده شود.
• استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن اصلی خود به کارخانه آرنادر تحویل داده شود.
• این خدمات شامل اشکالهای فنی و ظاهری شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی که در اثر استفاده نادرست کاربر که به روی درب ایجاد شود، را نمیشود.
• شیوه نادرست حمل و نقل و جابجایی، نصب و رگلاژ، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی متفاوت شامل خدمات پس از فروش نمی شود
توجه:
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات ، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است